't Snijderkoor.............meer dan alleen smartlappen

Geplande optredens:

(de maanden juli en augustus zijn voor het Snijderkoor VAKANTIEMAANDEN)

Dinsdag 23-04-2024 Café Stam Wognum 14:00 u
Zondag 26-05-2024 voor de Lindehof/Zonnebloem in de Lindehof, aanvang 13:30 u
Woensdag 5-6-2024 voor de bewoners Westerhaven te Hoorn, aanvang 14:30 u
Woensdag 19-6-2024 De Weidehof 14:30 u buiten, bij goed weer.
Donderdag 12-12-2024 Kloosterhof Noord-Scharwoude 14:00 uur

Wilt U ons ook uitnodigen?

Voor een optreden op een woensdagmiddag of - avond vragen we slechts € 100,00 om daarmee de onkosten te bestrijden.
Op andere dagen moeten we echter € 175,00 tot € 200,00 rekenen.

In het hartje van het mooie West-Friese land, ligt in de Gemeente Opmeer, het karakteristieke Noord-Hollandse dorp Hoogwoud met zijn ca. 3000 inwoners. Tussen het rijke verenigingsleven in deze gemeente vindt u ook 'het Snijderkoor`, een smartlappenkoor. Deze aanduiding is eigenlijk niet meer helemaal correct, omdat het repertoire niet alleen uit `smartlappen` bestaat, maar uit een breed scala aan Nederlandstalige liedjes, van de jaren´50 tot aan hedendaagse Nederlandstalige liedjes.

Als leden van het koor hebben we als doel om gezamenlijk, op een gezellige en ontspannen manier, Nederlandstalige liedjes te zingen en dat proberen we ook nog op een zo goed mogelijke manier te doen. Als koor onderscheiden we ons vaak door de meerstemmige manier waarop de liedjes worden gezongen. Ook hebben we het geluk dat we een behoorlijke "Mannensectie" hebben waardoor de verhouding tussen mannen-en vrouwenstemmen goed in balans is.
We treden een enkele keer op tijdens bruiloften, evenementen, korenfestivals enz., maar regelmatiger in verzorgings- en/of verpleeghuizen.

Is dit laatste ook iets voor U? kijk dan eens op onze website: www.snijderkoor.nl
Of neem direct contact op met onze secretaris: Peter Groenland.

snijderkoor@hotmail.com

Peter Groenland,